mandag den 23. juli 2012

Hvad fanden sker der lige for mænd?

Jeg er så dårlig til at date. Åbenbart.

Møder folk, hygger mig egentlig, som ofte, meget godt - synes selv jeg er sød, hører efter og endda lidt vittig og alligevel ender det som ofte med et tak for idag. Og jeg forstår det virkelig ikke. Hvad er det med mig, som de ikke kan lige? Er det noget jeg siger, noget jeg gør, mit udseende eller hvad fanden er der med de mænd?

Jeg har lige haft en rigtig hyggelig aften med en fyr. Vi har samme interesser, samme humor, i store træk de samme mål og har haft en helt kanon date. Og så følger han mig hjem, giver et knus og siger tak for i aften. Hvad sker der lige for det?

Jeg sendte en tak for i aften sms. En jeg har hygget mig - en som kan tolkes som åben, men ikke så åben, at hvis han afviser, at så er jeg helt til grin og får en tilbage igen. Spørg hvad han synes og får heldigvis et positivt svar.

For ellers havde jeg da virkelig fejlopfattet situationen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar